نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین صحبت های مدیر ترانسفر یووه در مورد خرید و فروش ها [بخش اول]

آخرین صحبت های مدیر ترانسفر یووه در مورد خرید و فروش ها [بخش اول]

به زمان نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم و هر روز شایعه ای جدید در مورد پیوستن یا خروج یک بازیکن از تیم یوونتوس شنیده می شود و این موضوعات سبب شده تا همه در انتظار خبرهایی رسمی و واقعی باشند. امروز مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس در سخنانی به خبرنگاران گفت:

 

ما در حال تلاش برای ساختن تیمی هستیم که پایه و اساس آن ایتالیایی باشد و بتوانیم از ترکیب جوانان و با تجربه ها در تیم خود بهره ببریم. ما هدف های زیادی در فصل اینده داریم و باید تیم را از هر نظر تقویت کنیم.

 

وی در ادامه به پوگبا اشاره کرد و گفت:

 

این حقیقت دارد که سال گذشته تیم منچستر سیتی انگلیس وی را از ما طلب کرد اما ما برنامه ای برای فروش وی نداشتیم و او را غیر قابل فروش اعلام کردیم. پوگبا تنها 23 سال سن دارد و می تواند به همین گونه برای مدت های طولانی ادامه دهد.

 

مرد ترانسفر یووه ادامه داد:

 

ما پیشنهادات زیادی برای دیبالا نیز دریافت کرده ایم، اما این بازیکن و پوگبا بسیار با استعداد هستند و خیلی جوان و ما اصلا برنامه ای برای فروش آنها نداریم.

 

وی به نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت:

 

ما کار بسیار سختی در بازار داریم. زیرا شما باید با تیم های بزرگی چون بارسلونا، رئال مادرید، پاریس سنت ژرمن، منچستر سیتی رقابت کنید و این موضوع کار را برای شما سخت خواهد کرد.

 

ماروتا در پایان به موضوع بازیکن اسپانیایی یووه نیز پرداخت:

 

فلورنتینیو پرز یک مدیر توانمند می باشد و ما رابطه ی خوبی با رئالی ها داریم. ما به زودی جلسه ای با سران رئال خواهیم داشت و در مورد این بازیکن مذاکرات نهایی را انجام خواهیم داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: